Gällivarehäng

Igår var det sprint vilket gick helt okej. Blev en 8:e plats vilket jag är sådär nöjd med. Hade satsat på Afinal men blev istället en andra plats i Bfinalen. Aja nya tag idag igen. Om 2 timmar och 20min startar jag helgens andra tävling vilket är en prolog på 2,5km skate. Dagens resultat ger startpositionerna till morgondagens 10km klassisk jaktstart, så det gäller att få till ett bra lopp så att jag ligger på en bra position inför morgondagens final.
Idag på förmiddagen drog vi i sumpangänget iväg till slalombacken på Dundret och åkte Rockoflake och sopsäck (Y) var askul. Nu chillar vi lite i stugan innan det är dags att dra sig iväg mot stadion. Tjingeling!
SNART DAGS FÖR START IGEEEN! wiHOO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback