Gränsen är nådd!

När jag började att se ljuset i tunnelns slut, då rasade berget!
Idag var droppen, idag insåg jag att det är något seriöst fel på våran skola...
När man går på skidgymnasium så är väl meningen att man ska kunna kombinera skolan med träningen? Eller har jag fel? Det var iaf därför jag sökte hit och började här. Ända sen skidsäsongen drog igång i höstas har det synts på mina betyg... dom är snart i botten bara för att jag har missat så mkt skola då jag har varit iväg på tävlingar. JAG ORKAR INTE!
Det konstiga är att när jag väl är i skolan så känns det som att vi inte gör något på lektionerna!? Inte att JAG inte gör något, utan att vi helt enkelt inte går igenom det som sen kommer på proven?.. Vi lär oss en sak på lektionerna och sen när det är dags för prov då har vi helt plötsligt hundrasjuttielva sidor till att läsa på om?!?!?!?????.. vad f*n har vi lekionerna till då? ÅÅååh jag får verkligen DAMP! + att vi har haft en massa extra lektioner på träningstid (fattar ni träningstid som inte ska vara skoltid) men ändå så räcker det tydligen inte! Den här skiten har bara gått för långt nu!!! Jag har alltid haft lätt för att lära mig saker, men sen jag började här så känns det som att jag inte lär mig någonting alls, jag fattar inte!? Det kan väl inte bara vara mitt fel? Eller?
Igår så hade vi NP i Fysik, satt i 3,5h och tyckte att det kändes helt okej.........................................Vilket skämt! Fick tillbaka provet idag och det gick tydligen sämst... Hur kan det ens kännas bra på ett prov som går sämstsämstsämst? JO, för att vi lär oss en sak på lektionerna som betyder en helt annan sak på proven.punkt. Tänker ALDRIG mer lägga ner så mycket tid på att plugga till ett prov igen ALDRIG!
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback