Hemma från en grym vecka i Borås

Nu är jag tillbaka här hemma i Mora efter en supervecka i Borås. För det mesta fint väder, riktiga toppenbanor och bra form :)
Onsdagens distans gick toppen och fick med mig en 5:e plats.
Den klassiska sprinten på torsdagen gick också riktigt bra då jag kammade hem en seger i B-finalen vilket ger en 7:e plats (Y) Kroppen kändes liksom bättre och bättre efter varje heat och kände mig helt enkelt riktigt stark i sista loppet. S.K.Ö.N.T!
prolog starten
B-finalen!
Sen var det vilodag på fredagen. Då åkte vi först upp till stadion på förmiddagen och testade banorna inför lördagens persiut. Sen så drog jag, Leo, Åberg, Olsson och massa grymma norrlänningar och spelade LASERDOOM :D vilket visade sig vara min grej hehe... tror jag tog hem rekordet i att få flest minuspoäng då resultatet blev att jag kom sist med -1500 points! najs. Rrriktigt kul hade jag iaf när jag sprang runt där som en yr höna :D
Vårt underbara vägval till Laserdoomen............ över ett berg, nerför ett stup (Y)
lördagen var det dags för den efterlängtade persiuten/skiathlonen/skidbytet kalla det vad ni vill. Kunde hänga på riktigt bra på den klassiska delen och kände mig riktigt pigg, så la mig efter och laddade inför att göra ett grymt skidbyte och få en liten lucka, vilket jag också lyckades med :D Loppet slutade med en finfin 6:e plats och en trött liten Björn. FY VAD JOBBIGT DET VAR! Men sen var det bara att njuta av solen och hejja på alla andra som hade sina lopp kvar.
Jag och sötSandra stekte och hejjade på alla snabba skidåkare!
Söndagen som var staffetdag skulle egentligen bli en vilodag för mig, men då Leo fått feber under natten blev det ett inhopp på första sträckan i killstaffeten :D Haha var hur kul som helst. Gick faktiskt riktigt bra då jag lyckades ge ett av lagen tjejdäng ;) Var en katt bland alla hermeliner som speakern sa...
Nu ska jag försöka landa igen här i Mora och komma in i det vardagliga livet igen.. MEN om en och en halv vecka blir det att fara upp till GÄLLIVARE på sista cupen så jag ska försöka hålla ut :D herrå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Seees i Gällivare! Saknar dig <3

2012-03-13 @ 17:21:52
Postat av: sandra

seees i gällivare, saknar dig <3

2012-03-13 @ 17:22:47
Postat av: Björni

Ja det gör vii! :D Blir hur kul som helst sandiboo din lille solstråle <3

2012-03-13 @ 21:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback