Hemma in MOrish!

Tjo! Imorse blev det uppstigning kl 05.30 för att ta sig från Ingolsbenning back to Mora..suck.. Efter inte så många timmars sömn satt jag mig som en död fisk på fysik lektionen 8.00 och försökte få in nått i skallen inför Nationella imorn :S Själv tycker jag inte att det är mänskligt att behöva sitta och göra ett fysikprov i 3,5h men vem lyssnar på lille björnen.
DET ROLIGASTE idag var iaf att vi spelade hockey i FM Mattson arena på träningen idag!!! FETT FETT vare. Hur jäkla kul som helst (mindre kul var omklädningsrummen som luktade gammal hästpung...).
Mammi som skjutsade oss hit i morse åkte precis hem efter att ha mosat in ännu lite mer fysik i min stackars hjärna. Men hon fick ge sig när det började rinna ut lika mycket som det kom in! Efter att fyllt kylen drog sig mammsi hemåt till resten av björnarna och lämnade mig här med hjärncellerna i ett så kallat OFFmode. Tror dom kommer på plats igen med lite ordentlig sömn så det löser sig :D
G.O.D.N.A.T.T.! ska drömma om Newton och Arkimedes och alla dom andra söta gubbarna..............Herrå!
pulka/rockoflake/sopsäcksKM:et som vi arrangerade i lördags! Sköjj :D
El Stockholm från ovan!
Nu ska jag ladda om den här veckan inför SM staffeten och 3 milen till helgen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback