Mission completed!

Nu är första tävlingen här i det soliga Borås avklarad. Den lite dryga och skumma förkylningen jag kände av igår var klart bättre i morse SÅ JAG KÖTTADE och gled in på en finfin 5:e plats (Y) Var faktiskt pers denna säsong :D Konstaterade också att jag nått mina mål för säsongen (glad chey:))! Nu på eftermiddagen testade vi sprintbanan inför morgondagens klassiska sprint. Det blir nog bra det där! Platt, kurva, backe, nerför, platt, platt, uppför, nerför, platt, upplopp, mål! Så går den om ni ville veta. Ganska så kul faktiskt! Nejmen nu chillar vi lite på vårat internetcafé här ute i skogen... man skulle faktiskt kunna tro det då alla sitter fastklistrade, helt tysta, vid varsit bord, med varsin dator, kul (punkt) Fast jag har iaf planerat in en yatzy turnering som jag ska äga ut alla i, så då kanske alla kan slita sig från datorisarna (Y) (inklusive moi hehe..) Tjao!
Lite pix från justprecis nu!
Ps. Glömde att nämna den viktigaste detaljen för ett supermegalyckat lopp: Nagellack som matchar tävlingsdräkten! Ds.
Såhär taggad är jag inför sprinten imorn ^


Kommentarer
Postat av: Din vän Majjjjjjja

Grattis Björniiii!! FETTFETTFETT!

2012-03-07 @ 21:26:19
Postat av: Svar från din vän Björni till min vän Majjajajajjaa!

Taack!!!! FETTMEDFETT!

2012-03-07 @ 22:01:51
Postat av: TS

Fint kört och lycka till med resten av JSM! :)

2012-03-08 @ 00:01:33
URL: http://sunpocket.blogg.se/
Postat av: TS

Fint kört och lycka till med resten av JSM! :)

2012-03-08 @ 00:01:49
URL: http://sunpocket.blogg.se/
Postat av: Jonas

Mössa som passar till med ;P

2012-03-08 @ 10:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback