Nu ska jag vara glad igen hehe...

okej.. skrev det där förra inlägget när jag hade lite damp, "in the moment" precis efter fysiken... Aja, ska iaf försöka vara lite gladare :)  Jag och Emmsi ska faktiskt på bio idag :D Vi ska se en film som jag längtat efter att se sen i höstas då jag och min syster bestämde oss för att se den tillsammans när den kom.. hon svek mig och gick med en kompis.. inte okej Tildis :'( MEN nu ska jag iaf få se den. THE HUNGER GAMES heter den och Tildi har läst alla böckerna och säger att den är STÖRT BRA! LÄÄNGTAARRRR!!! :DDD
Som Emmsis sa så ska jag tänka på det som är kul istället för det som är tråkigt, å det är ju ganska så sant ;)

Kommentarer
Postat av: Maja (din vän)

Det är bra Björni, kämpa på! Det finns så mycket viktigare och finare saker här i livet än fysik!

2012-03-28 @ 17:52:26
Postat av: Björni

Ja, tur det! Fatta tråkigt annars liksom ;)

2012-03-28 @ 19:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback