Vart tog dampet vägen?

Har jag frågat mig själv både igår och idag... Efter säsongens sämsta lopp som gjordes idag............. och efter att pratat fram och tillbaka med mor och far har jag äntligen funnit svaret till varför min kropp känns som en sten. Det är ju den där f*"#€%& allergisprutan jag har tagit varje vecka hela vintern men nu tar var 6:e vecka.. Tog den i tisdags och om jag tänker efter är det ju sen dess jag har varit trög i skallen :( I måndags på supraintervallerna kändes kroppen som på moln, jag flög fram, och nu... ja, vad ska jag säga!? Den flyger ju inte fram precis :/ MEN det kan vända lika snabbt som det slår till, så jag laddar stenhårt med godis ikäll då jag har hört att mycket socker slår ut allergin (hehe Lisas källa)! Hoppas stenhårt på den teorin (Y) :D Kan ju säga att det kommer att bli kul å jaga imorn då loppet gick kasst idag, har ju stoor chans att klättra i resultatlistan iaf!
Mamma o pappa ni är bäst! Saknar er här uppe i norr :( ses imorn iaf ÄLSKAR ER MEST <3
Kör för er imorn för nu ska det F*N vända!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kämpa på brudn´, vi älskar dig! Mammi o pappi

2012-03-24 @ 22:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback