Vårvärme och Världscupsavslutning live!

Igår var det riktigt stek väder på stentorp. Fick sluta tidigare från skolan och kunde trixa lite fotboll och kasta macka i älven med killarna :)
Leo var lite sådär rädd för att räven skulle komma upp ur sitt hus och äta upp honom...
På eftermiddagen så drog jag med Emmsi Emma Björki Björklund, hem till henne i Falun. Här ska jag vara hela helgen och kolla lite på världscupsavslutningen som drog igång igår.
Igår kväll så bastade vi med Hanna (Emmas syster) och hennes kompisar OCH jag badade i en isvak för första gången i mitt liv :D
Brrrrrrr...
Imorse steg vi upp tidigt för att hinna träna lite på lugnet innan det kom en massa funkisar och förbjöd oss att åka.. MEN halvt inne i en intervall kommer det en gubbe med en sån där cool jury väst och viftar lite sådär aggressivt till mig att gå av banan hehe.. jag körde vidare uppför mördarbacken men höll mig resten av passet långt ifrån stadion. GANGSTER*
När vi kom tillbaka till Casa el Björklund så hade Emmas syster Hanna och deras granne Matilda gjort världens godaste Brunch som dom kallade det. Vi fick goda amerikanska pannkakor, ägg o bacon, mackor och frukt o smoothies o allt vad det var.. gott var det iaf :D
Nu ska vi tillbaka till lugnet och kolla på när alla coola skidisar åker fort i den klassiska masstarten som börjar med herrarna kl halv 2.
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: clarren

1 april är det premiär för dopp i älven, väntar mig att du ställer upp?? Efter isvaks dopp är ju älven en baggis ;)

2012-03-17 @ 13:56:01
Postat av: Anonym

Ska du på sommarskidskola i typ meråker eller någonting sånt? :)

2012-03-17 @ 15:19:55
Postat av: Björni

Det vet du Clarren ;) Jag är ju Pro nu!



Vem är lille du som undrar vart jag ska på läger? Inte i Meråker.. men en massa andra läger ska jag på :)

2012-03-17 @ 22:03:32
URL: http://annalinneabjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback