18 ÅR FÖFAN!

IDAG är det min födelsedag och det började grymt superbra för att jag har världens bästa vänner som gick upp über tidigt även fast dom hade sovmorgon. Hörde lite skratt och uppsjungning utanför dörren, men så fort jag såg handtaget till dörren vridas ner låtsades jag sova sådär som man gör.. fick alltså höra en mycket fin sång! Dom hade med sig en supergod kladdkaka delux som blev frukost (Y).
Sen har dagen fortsatt superbra. Drog till med ett MVG på engelska nationella och hade en najsig rullskidstur med Emma efter skolan :D
Nu på kvällen har jag, Maja, Emmis och Antom haft kalasmiddag där det blev riktigt djupt snack om alla världens problem.
Sist men inte minst knackade det på dörren och en hel skara av skidgymare kom in med gitarr å allt! Dom grymmisarna hade skrivit om min låt till mig :'D Ååå vilken dag! Tänk att man kan ha sånna bra vänner som gjorde min dag PERFEKT! Puss å hej leverpastej!
Nyvaken flicka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback