2 weeks to go

2 veckor kvar till sommarlovet... eller vänta!? MINDRE!! 10 DAGAR! :O Naajs! Bara tre prov kvar sen kommer det efterlängtade slutet på år 2 här i Mora. SkönT!
Idag har jag inte gjort så mycket mer än att gått i skolan, fått tillbaka två prov, gått hem, åkt in till stan med bivi och Maja där vi hittade lite fina grejor och fikade (Y), åkt hem och fått håret fixat av Anna som är vår egen lilla frisör :D Nu sitter jag här i mitt rum och funderar på vad jag ska hitta på? plugga? äta? gå ut och kolla läget? chilla? kissa? dryga med nån? hälsa på en granne? Ja, ska som sagt fundera på vad ett tag till! Så hejsvejs så länge!
Slänger in en låt som jag inte kan få ur skallen. Grymt bra! En riktig hjärntatuering ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback