Back on track

MERHABA! Nu är jag tillbaka på samma gamla bana här i Mora igen efter en toppenvecka i turkiet. Men guud så seg man blev. Allt jag har gjort är att sola, äta, bada, äta, äta, äta.. ja ni fattar! Inte har jag rört mig mycket iaf. Känner mig ungefär som en slapp padda just nu (Y)
Första dagen så stekte jag och min syster sönderrr vilket inte var ett av de smartaste dragen i mitt liv.. blev helt supermega bränd och kunde knappt röra mig dagen efter vilket resulterade till en dag "in the shadow" så att säga. Inte så jätte kul. Vi bodde iaf på ett sånt hotell där man får äta hur mycket man vill hela tiden, vilket man såklart utnyttjade till hundra procentas de första dagarna.. herregud, vill inte äta turkisk mat på ett bra tag nu! Sista dagarna var man i nån slags matkoma och kunda knappt få i sig nånting.
3 av dagarna var det mindre fint väder och en av dom dagarna passade vi på att göre en hamam som jag berättade om tidigare. En annan av de dagarna drog vi in till Alanya och kollade runt lite. Man orkar då inte gå runt länge då varenda turk man ser ska försöka sälja en massa grejor eller säga någon "rolig" kommentar.. Nej, man blir lite mosig i skallen. Kunde nog varit bortgift med en hel drös turkishar vid det här laget.
Känns som att veckan var över innan den ens han börja och jag levde som i en annan värld. Var sjukt skönt att koppla bort verkligheten ett tag och bara vara. Meen, jag föredrar nog ändå att vara hemma och träna. För guud så det sprätte i kroppen när jag var där. Ville träna men eftersom det var så varmt, så orkade jag inte mer än att springa lite på stranden och gå ner på gymmet lite då och då. Är man som mig vet man att man hamnar som i en liten depression när man inte tränar. Inte många endorfiner tillverkas om man säger så. Det fick min familj smaka på lite under resan hehe.. sorry på den! Blir lite sådär mindre glad om ni fattar. Men nu är jag glad :D Och nu har jag en två tuffa veckor framför mig med alla tester och prov som ska göras. Imorn drar vi igång med cooper testet vilket ska bli mycket intressant efter en riktigt megalugn uppladdningsvecka. Bara att hoppas på att formen är fin ändå och kötta på. İyi bir tane!




Kan kanske lägga upp lite fler bilder sen, men just nu orkish jag inte det så tjingtjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback