DEN SOM BETYDER MEST AV ALLA...

...är hon som idag blir 16 år gammal. MIN syster! Tänk att hon är min!? Hon är så himla bra på alla möjliga sätt. Hon är typ den ända som verkligen på riktigt förstår min humor och skrattar MED mig haha.. Tilda utan dig skulle jag känna mig som ett retard på heltid <3 Du och jag mot familjen vid matbordet!!! Det är typ bland de roligaste stunderna ibland. HAHhaha tycker synd om mamma och samepame som oftast får ta våra brutala skämt ååååå FATTA ATT VI ÅKER TILL TURKLAND PÅ LÖRDAG :D Du och jag i en vecka på beachen, kan det bli bättre??? GRATTIS min lille diva hehe... hoppas din dag har, är och blir GRYM!!! PUSS OCH KRAM JAG ÄLSKAR DIG MEST! <3
Du är bäst Heidå finis //fromthelittlebiggerbear

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback