Ganska superskönt väder

Ey, idag har det varit värsta bikinivädret här i Mora. Alla har varit ute och stekt och nu känns det att det är sommar på riktigt. UNDERBARRT! Det lite mindre underbara är att alla j#€%la  björkar har börjat blomma nu så att jag hamnar halvt i koma... Påtal om björkar och naturen och så, så gick mitt biologiprov fett bra idag! TACK Emma och Anders för att ni prentade in allt i min skalle 10min innan lektionen (A) ni var verkligen räddarna i nöden idag!!!
Nu sitter Maja och Anna och pluggar i köket och Anna sitter och skiter satan.. vafasen har hon ätit!? det är dagens mysterium. (nu kommer hon bli sur för att jag nämnde detta, men det är smällar man får ta). hAidå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback