Jag kan härmed konstatera att det är vår

Shit vilket härligt väder + att det finns en massa vårtecken i överflöd. Idag drog jag och mina bästa pojkar, pappi, sam o zack ut i skogen för att hitta en helt öde sjö där utei ingenstanset. Vi hittade den :D Där ska vi lägga i en eka till sommarn så att vi kan fiska, tälta, grilla och bada satan(Y) På vägen hem såg jag en orm!?? Trodde jag först och hoppade till lite och fick en smärre hjärtattack. Meen när jag insåg att det var en ödla satte mina djuriska instinkter på och jag började jaga den... lyckades fånga den så att vi kunde inspektera den noggrant! Coolt djur det där... Såg massa grodyngelslem också (Y) Mycket fint man kan hitta när man bor i skogen ;)
hälsningar från skogen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback