NP och Viborgsrace

Idag har jag gjort NP i matte D i fyra timmar (Y) gick hyffsat ändå tror jag :) MEN det var då inte dagens höjdpunkt. Långt ifrån. Dagens höjdpunkt var dagens viborgsrace som är ett klassiskt rullskidstest uppför viborgsbackarna. Lyckades persa med över minuten :D NÖJD CHEY!! Så det firades med en Ben&Jerrys mmmmmums vad den glassen kan göra en lycklig! Annars har kvällen varit ungefär som en vanlig bäst kväll här på stentorp. Grillning, kol-golf och en massa chill. Imorn ska jag ha NP muntligt i svenska så önska mig lycka till! Heiidåå. Här kommer en riktig bildbomb:

HARDCORE GOLFING! Gnatt påer imorn ska jag snacka satan på la suedoise! Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback