Vinst och födelsedag på låtsas

Idag har det varit orienteringstävling för Tildis och fotbollsmatch för Sam o Zack. Självklart vann Tilda (som var ensam i sin klass men vem bryr sig) och Bröderna, som tog hem matchen med 6-2! Grymma syskon man har. Det tråkiga med idag är att Samme det klantarslet har stukat foten så att den har svält upp till ungefär den dubbla storleken. Riktigt besviken är han då de har match imorn med.. men aja sånt man får leva med.
Den allra bästa saken med idag är att det ska vara min "låtsas födelsedag" idag. Jag fyller egentligen år på tisdag men eftersom jag bor i Morish så firas jag ikväll (Y) najs! Här får ni lite bilder från dagen:
Tjingtjing nu ska jag snart få äta lite tårta på min låtsas födelsedag :D /theBear

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback