Älskade blodsugare

Jaaaeee.... Nu börjar jag bli ganska less på att vara seeg!!! Känns som jag har myror i hela mig som väntar på att få bygga ett eiffeltorn eller nåt... Massa energi som vill ut, men så fort jag försöker anstränga mig blir jag lika trött som efter en 3mil...Hatar att vara sjuk! Men, inte är jag bitter för det inte! Nänä, idag har jag inte rört mig så mycket utan setat i soffan och pluggat kemi (dutti flicka) tills jag åkte in till doktor Emma. Där fick jag ta massa prover och annat roligt för att se vad det är för fel på mig (Y). Antagligen är det inget allvarligt, men man ska alltid vara på den säkra sidan ;) Fick ta blodprover (gjorde stört ont även fast det inte brukar vara nå problem, aouch) och ekg så nu väntar jag bara på resultaten! Doktorn var typ en av de snällaste och bästa jag någonsin träffat tror jag. You rock Emma!! :D
 
Jag blir så himla kreativ av mig när jag är sjuk. Drömmer mig bort bland tidningar och bloggar där man kan hitta massor med inspiration i alla kategorier :) Ganska skönt ändå!
Jag ser mig själv som ett tomt batteri som bara behöver laddas ett tag nu. Desto lugnare jag tar det, desto fortare blir jag frisk och kan träna igen. Precis som en telefon. Desto mindre man använder den desto fortare laddas den upp ;)
 
 
Ey då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback