Den viktigaste personen i mitt liv

MAMMA fyller år idag!!!! Min allra trognaste läsare och manager. Tänk vad du är bra, alltid lika gla. Tänk vem jag varit utan dig och ditt damp. Ibland undrar jag vem som är äldst egentligen, du eller jag? ;);) Ungefär 90% av tiden vi är tillsammans så skrattar jag åt dig min knäppa mammis. Men även fast jag och Tilda ofta driver med dig hehe så vet du att vi älskar dig mer än allt annat <3 Utan dig finns inget vi ju! Saknar dig redan fast vi sågs för 2 dagar sen bästis <3<3<3 Hoppas du får en superduperbra dag hemma i skogen. Jag älskar dig min fina mor <3
DU ÄR BÄTTRE ÄN ALLT GULD I VÄRLDEN /Din bästaste lille björn flicka
 

Kommentarer
Postat av: mammi

Tackar, för de fina orden! och de "fina" hmm.. korten. Älskar dig.

2012-11-06 @ 22:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback