Hemma bäst ♥

Ligger hemma i soffan. Japp, hemma i Ingolsbenning. Beslöt mig för att åka hem då jag dragit på mig en förkylning och inte orkar göra mer än att just ligga i en soffa och mysa. Inte så kul att dra på sig det här nu med tanke på att säsongen precis dragit igång, men jag tror inte att det gör så väldans mycket. Har en bra grundträning i mig som en förkylning inte kan ta kol på. Nu gäller det bara att vila och inte stressa upp mig över att jag är sjuk. "Vilan kommer automatiskt" som Ekan brukar säga när man blir sjuk. Han talade även om för mig idag innan jag åkte hemåt att det bästa med att vara sjuk är att man blir frisk sen ;) True Ekan! Nu ska jag kurera och bara umgås med mami, papi och världens bästa bröder. Är det på något ställe man blir frisk snabbt så är det här hemma :) Har precis fått agerat domare åt Samuel och Zackarias då dom körde chinstävling och bänkpress lyft. Mina Biffar! ;) Nu längtar jag tills mamma och pappa kommer hem från jobbet så att vi kan myysa allihopa! Mora bra men hemma bäst :)
/björnen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback