Jag är dina drömmar, den som aldrig säger nej

Nu sitter jag äntligen hemma i Mora igen och bara myser. Har dock inte orkat gå in i duschen efter kvällens måndagsstyrka... Har haft ett grymt lov med mängder utav skidåkning i alla dess former. Men har samtidigt längtat tillbaka lite till vardagen här på skidgym. Här har man det ändå riktigt bra faktiskt :') Idag fick jag gå upp tidigt då jag och några grabbar skulle åka till Falun för att köra det årliga Vo2 maxstestet för att se om man lärt kroppen att den älskar syre, så att den vill ta upp mer ;) Det hade jag allt dunkat in i min kropp vilket var kul å se :DD Det är ett riktigt mördarpass detdär men på något vis så tycker jag att det är riktigt kul. Var nästan så att jag ville göra om det efteråt, även fast man mår lite smått illa efter den första urpumpningen. Nu ska man väl försöka hitta skolknappen i hjärnan så att man inte glömmer bort den totalt. Nu är det iaf bara 12 dagar kvar tills jag gör premiärloppet i Bruks så det är bara å hålla ut i skolan innan det bär iväg på tävlingen som fortsätter med en veckas läger i underbara Bruksvallarna :))
//Björni The Beast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback