See You Again

Packar, men det går trögt nu. Finns så mycket annat man kan göra. Men efter att varit på så många läger så går det typ av sig själv när man väl kommer i rätt "flow" så att säga! Fatta att jag ska tävla om 3 dagar!?!? OMG! Känns helt sjukt :)) Har inte riktigt fattat det än, men det brukar slå mig kvällen innan efter att man åkt banan och slipat lite på vallning och form. Imorgon kväll bär det iväg mot mitt favvis ställe på jorden, Bruksvallarna :DD Ska bli sjukt kul!
Har precis varit på middagsdejt hos Anders som bjöd mig och Maja på en aasagod ugnspannkaka! What a man! Nu ska jag försöka få tag på Emma Turken Björklund som sa att hon skulle baka morotskaka och ville att jag skulle vara med :D Inget man tackar nej till precis ;) Har varit så sjukt glad och överpigg idag. Ganska najs feeling in ma body jaoo!! Tjo!
Bjuder på en typisk fjortisbild... hejhej dårå /Björnen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback