Har hamnat i ett vinterparadis

Uppdatering från Bruksvallarna. Har nu varit här i 2,5 dagar och hunnit med 5 pass! Trodde inte mina ögon när jag kom hit och såg all snö :O Hur mycket som helst!!! Det var så att det pirrade i magen när man skulle ställa sig på skidorna, kunde inte hålla tillbaka farten. Köttarmode on. Igår snöade det hela dagen och jag och Tilda körde först ett klassiskt pass upp på Mittåkläppen! Kallt å fint vare, tog alla möjliga svängar vi kunde hitta innan vi nöjde oss och åkte tillbaka ner mot byn. På eftermiddagen var det pannlampa på som gällde, körde ett gött lugnt skate pass på rullskidsbanan mot ramund där vi träffade Elin och Anders Vedin. Köttade några impulser mot dom och åkte tillbaka hem mot bruks igen. På kvällen gick jag och Tildis ut och lekte lite i snön, kunde inte hålla oss inne när det är helt vitt utanför ;D
Idag har det varit helt sjutk fint väder!! Imorse var det strålande sol och finfina spår. Jag å Tilda körde ett A1 skate pass upp på fjället.. Var en sån dag då det helt enkelt inte gick att sluta åka. Var så himla fint, så det blev ett långpass på 3.30h innan vi slet oss ifrån spåret ;) Nu på eftermiddagen har vi kört ett klassiskt pass i mörkret och testat lite nya skidor (Y) Lever drömmen just nu! men..
Imorn ska jag byta ut Bruksvallarnas paradis mot Vålådalen. Blev medbjuden på ett läger med J-laget vilket ska bli riktigt kuligt. Drar tidigt imornbitti för å dra på läger :D
Kolla bara hur fint vi har det!!!
Nu ska jag packa om innan jag drar på nya äventyr imorn ;) Ha det gött 
//Björni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback