Hello mister, pleased to meet yah!

TRÖÖÖÖÖTTTTTTTTTTTTTT... Slut på fartveckan (MÖR i kroppen och knoppen) och början på LOVET! Ska bli skönt å komma hem till familjen och höst/vintermysa lite. På lovet ska vi dra och åka skidor nånstans, blir antagligen Tänndalen om snöförhållandena ser bra ut :)) Vi drar dit snön finns helt enkelt ;) Det skönaste som finns är ju att åka iväg till fjällen och bara vara å åka skidor utan stress och en massa tider att passa. Känner att det är behövligt just nu. Vill bara komma in i den där chillrytmen när allt bara är megaskönt och flyter på. Annars då? Jo, hälen ska börja härdas igång och det ska den göras genom att åka en massa skidor GÖTT! Anton har dragit på sig en hjärtmuskelinflammation vilket suger! :(( Det är en sån grej som man brukar säga är bland det värsta att få, så det känns lite overkligt att han har fått det på riktigt... Men om jag känner Anton rätt så kommer han inte gräva ner sig för det här, han kommer att vila sig i form och komma tillbaka starkare än någonsin!! <3 Var på ett Body Pump pass igår för att avsluta fartveckan på bästa möjliga vis! Damn vad det var kul å jobbigt. Borde göras oftare ;) Nu sitter jag här framför datorn och samlar krafter till å börja packa väskan inför ett underbart välkommet lov. Känslan i kroppen är just nu ungefär jämförbar med känslan jag kan tänka mig att man har när man sprungit uppför ett enormt berg och sedan ramlat ner igen, som sagt trött och träningsvärk överallt! Oyeah, det känns att jag lever må jag säga! ;) Med bara 3 veckor kvar till säsongsstarten i Bruksvallarna kan jag konstatera att det börjar pirra lite i magen ;) Och imorse när jag öppnade dörren och såg en vit värld där utanför kände jag hur den där glada känslan i magen smög sig på! Nej, nu får det bli vinter på riktigt så att jag får göra det jag laddat för i tre hela årstider!! Spricker ju snart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
//Isbjörnen

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback