Höstmys

Igår så hade vi den efterlängtade grann/födelsedagsmiddagen som blev riktigt lyckad om man bortser från gästernas överdivet sena ankomst.. Var hur gott som helst och många roliga samtalsämnen ;) Alla rätter var 10poängare enligt grannpöjkarna (Y) Måste bara säga hur mycket jag älskar hösten också!!! OJOJOJ vad fina färger det är överallt nu :D Man blir så himla glad av alla löv hit och dit och jag tror att ja tom gillar regnet faktiskt. Igår när jag skulle gå och lägga mig vrääkte det ner och jag tyckte att det var så himla mysigt å somna till det ljudet. Ja, nu är allt riktigt supermegabra helt enkelt. Körde förövrigt ett intervallpass i simbassängen idag. Saatan vad trött jag är nu. Koma. 
Nu ska jag mysa vidare, hoppas ni gör det med :) //bJörniSen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback