Snabb, snabbare, snabbast

Fartveckan börjar sätta sina spår. Är helt sluuut i mina armar och ben vilket är ganska skönt. Kastade mig som en säckpotatis i sängen efter att jag kom hem ifrån kvällens stakintervaller, skönare har den aldrig varit tror jag ;) Är ganska jätte glad också då jag kom upp högre i puls än vad jag någonsin gjort förr på stakintervaller (Y) All överkropps träning börjar sätta sina spår :D Yeeeii! Imorn ska jag testa hälen, nu är den förhoppningsvis bra igen :D Skulle tydligen göra lite ont i den när man drog igång med den "riktiga" träningen igen. Man fick tydligen som någon slags träningsvärk i lille hälsenan. Gäller väl bara att tyda signalerna rätt så blir det nog toppen! Nu ska jag försöka ta mig till duschen, sträckan har aldrig känts längre.. önska mig lycka till! /björnkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback