Som ett V

Så kommer jag se ut snart om jag fortsätter med all denna överkroppsträning ;) Nej, men kan ju säga att det känns att jag tränat sånt jag inte är van med. Simning, kajak och styrka börjar sätta sina spår i kroppen. Träningsvärk på alla möjliga nya ställen jag knappt trodde man kunde få träningsvärk på (Y) najzzzz! Idag hade vi rörelsetest här på skidgym. Fick nada anmärkningar :D Skönt å veta att man blivit lite smidigare från förra året då man fick med sig ett antal övningar hem. En riktigt bra dag har det varit idag och så ska den få fortsätta tills jag slår igen ögonen:) Resten av kvällen kommer att bestå av kemipluggande inför morgondagens kemiprov! Är faktiskt ganska taggad konstigt nog :D Känner att jag har hyffsad koll. Imorn ska jag, Maja, Anna och Emma ha übermega försenad födelsedagslyxmiddag för Emil och Anton. Jäklar vad dom kommer att få en bra kväll. Vi har gått in för det med 110% Naajjjzz! Ska bli kul att bjuda på lite gottigt och lite underhållning i olika former ;) Tjaooooo!
Nu ballar det uuuuurrrrr! //20B

Kommentarer
Postat av: clarren

haha maja sista bilden, gjorde min dag

2012-10-04 @ 19:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback