Ekan the man

Idag lärde Gustav mig att "åka kloss" på dagens "EkansA1dödentempopass". Det innebar att jag skulle åka så nära honom jag bara vågade för att det skulle bli en lite behagligare resa. Tror Ekan var på knäckarhumör idag och klart så var jag på plåsterhumör och vägrade släppa honom och killarna. Nu är jag trött. Sjukt fint var det iaf på Siljan där vi åkte en finfin runda på ca 24km :) Ikväll drar jag till Bruksvallarna för att hejja lite på alla snabbingar. Blir ingen tävling för mig då jag fortfaranade inte gjort alla tester klart. Men tränar gör jag för fullt igen :D Gäller ju bara att lära sig att tyda kroppens signaler ;) En perfekt tid för det nu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback