En mycket speciell persons dag idag

Inte någon mindre än min snart 3 åriga sambis Maja fyller 19 år idag!!!! Maja och jag har alltså stått ut med varandra i den lilla lägis vi bor i, i snart 3 roliga, sjuka och allmänt kungliga år på skidgym. Maja har fått känna på alla mina jag och vet nog bäst av alla hur jag är och fungerar i de flesta situationer. Du är min bästi och även fast du är min lilla sten som försöker att hålla sig från att ge alltför många kärleksförklaringar till mig hehe så vet jag att vi alltid kommer att ha varandra!! Och erkänn.. du tycker jag är världens bästa!!?? :** Idag ska jag se till att göra din dag så bra som det bara går även fast det är måndag vilket betyder att det är den mest fullbokade dagen i veckan. Träning, skola, körlektion, skola, middag å styrka i ett! Men eftersom du är en superkvinna så vet jag att du kommer att klara av allt det här och ett redigt fördeledagskalas på samma gång! Nu skriver jag: puss, kram och jag älskar dig, även fast jag vet att du inte gillar överflödiga sliskigheter ;) Du är min dampMaj forävör <3
Du är bäst! Grattis på din dag min bästa <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback