KUNG HELG MED BÄSTA VÄNNERNA

I torsdags åkte jag, Maja, Anna, Moa, Anton, Emil, Kingen, Rajne, Leo, Månsi och Forsen till Åre för att spendera några roliga dagar i backen och bara leva livet. Vi anmälde även två lag till skutskjutet som är en störtloppstävling nerför Åreskutan. Blev en galet lyckad helg som jag kommer minnas för resten av mitt liv. Vilket gäng vi är!!! Vi är kungarna, riktiga rockstars! När vi kom hem igår runt halv 6 på eftermiddagen var alla trötta och längtade efter en godnatts sömn för att ta ikapp några timmars förlorade. Men, när vi kommer hem får vi reda på att om en timme bär det iväg mot Lövåsen och att treornas årliga deltagande av SEM som är ett så kallat extreme skidmarathon på skaren skulle äga rum idag. Så det var bara att packa om med blandade känslor och packa in sig i skidgymbussarna. 
 
Så idag har jag alltså åkt skidor i 10 timmar. Det här träningsåret kunde inte börjat bättre då man cashade in lite timmar till träningsdagboken ;) NU ÄR JAG SJUKT TRÖTT. Blev ett nytt rekord i antal timmar på ett och samma pass så det är jag grymt nöjd över. Kroppen känns lite mör nu, men efter att tryckt i sig en pizza och blivit bjuden på glass av pizzasnubbarna så är energinivån lite bättre igen. Nu kan jag inte längta nog länge efter sängen så HEJDÅÅÅ NU SKA JAG SOVA <3<3<3
SEM
Dagar jag minns för resten av mitt liv. JAG ÄLSKAR ER <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback