MaRkNAD

Japp, då var man hemma över helgen. Gött att ta det lite lugnt å ladda batterierna och se till att bli helt frisk nu efter urladdningen i måndags, så att träningsåret kan få börja på riktigt :-D Har hittat en massa nya perfekta "springa på stig låtar" som jag längtar efter att få missbruka! 
 
Idag har jag, Tilda och Hannis varit på norbergs marknad. Åkt lite karuseller, köpt kolor, testat peruker, ja standard grejor man gör när det är marknad helt enkelt. Har också insett att en ny kärlek för glass som jag aldrig känt tidigare har vaknat till liv. Mitt nya "vara sugen på sak" är helt klart glass i alla former och smaker!! Mums. Tydligt vårtecken antar jag ;)
 
Har också grillat och ätit ute på altanen för första gången i år här hemma!!! Muuuumms vad gött. 
Ett stort fan som ville ta en bild med mig (tanten)
Mamma ville också vara med och måla lite
Välkomnade en ny berlock till mitt armband :)
En bra dag i en by där jag växte upp! Godnattkram :*
//Björnen
 

Kommentarer
Postat av: sandra

Tycker att du ska satsa på lila hårfärg, megasnyggt :D!

Svar: haha jo känner att det verkligen är smickrande för mitt vackra face ;D
Linnéa Björn

2013-04-28 @ 14:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback