Men baby jag vill bara leka mer

Sitter i lägisen i Mora och bara gör ingenting. Borde kanske öppna fysikboken(!) men så fort jag börjar läsa i den får jag helt plötsligt lust att gå och mysa med sängen. Blir trött av att bara tänka på det. Är mest trött nuförtiden. Kroppen håller nog på att laddar upp batterierna lite extra bara. 
 
Gitarren åkte fram så fort jag kom hit. Har saknat den såhär(!!!!!!) mycket under lovet. Så jäkla skönt att sitta å plinka på den i soffan. Behövs inte så mycket mer än så för att slappna av. 
 
Undrar vad som händer i Mora just nu? Här på törpet är det då rätt dött iaf. Känner mig lite som en vaktmästare. Jag och husen liksom. 
 
Imorgon ska jag hejja på mina bröder som ska kötta lite tävling i Grönklitt. Blir näst sista tävlingshelgen för säsongen. Tror dom kommer att vara snabba!
 
Dethär med att jag inte tränat på snart en månad. Känns ju rätt sjukt. Har gått över steget av att man är depp över det vilket är skönt. Bara det att dagarna blir så himla långa och tråkiga. Vad man än hittar på så får man liksom inte den där lilla kicken ni vet. 
Det jobbigaste är när folk säger "men va bra, då kan du ju lägga ner mer tid på skolan"-.- Nej, blir ju typ död av att tänka. Jag tycker att det är lättare att plugga när man tränar. När man är sjuk så blir ju typ hjärnan mos. Så måste det väl vara för dom flesta eller? Varför nöter då alla? Konstigt.
 
Over and out Björni
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback