Engelbrektsloppet 2013

Idag har jag, Agnes och Peo varit BrynteCrew på dagens 6mil! Langade vätska och var beredda med stavar så att han kunde åka så bra som möjligt:--) var riktigt kul att vara ute i spåret och se alla som åkte. Finns då alla möjliga stilar och hastigheter ;) var över 3000 anmälda vilket är superkul!!! Tänk att så många kommer till lilla Norberg för att tävla skidor :) fast varför skulle man inte vilja det egentligen? Finns inget mysigare ställe.

Förövrigt så känns foten bättre. Har kunnat vaggat fram på den idag(y) men hoppas läkningen skyndar på lite nu så jag slipper bli orolig!

Har idag kommit fram till att jag verkligen älskar min lilla hemby Norberg. Alla är så glada hela tiden:) så himla kul att få träffa Agnes, Julia och Eirin igen som jag inte sett på evigheter! Är stolt över hålan där jag växte upp! Jag och Agnes kom fram till att man nog inte kan ha haft ett bättre ställe att växa upp på :D
Björnkramar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback