Ett fläskigt fetto

Idag har man väl varit och hejat(.........) på dom som åkte Kristinaloppet. Blev inget lopp idag på grund av fettofoten...... Fy f*n vad jag inte tycker om att stå bredvid. Susanne Nyström vann vilket var ganska väntat, Nina Lintzén var 2:a och Emma Eriksson 3:a! Grattis till er :D
Nu sitter jag här hemma i skogen och stirrar på fotfan och försöker komma på några briljanta idéer som kan göra att den återhämtar sig lite snabbare. Högläge, kyla, linda och vandra runt lite är väl det jag varvar med just nu iaf! 
 
Träffade Brynte idag som ska åka Engelbrektsloppet imorn. Får nog antagligen bli vätskelangare till honom imorn(Y) :) Kul att få något att göra när man hejjar, blir mycket roligare då liksom. Ska också försöka pressa ner fläskklumpen i en pjäxa imorn och testa om det går att staka lite! Måste ju få liv i foten inom en vecka, då det är cuptävlingar i Ulricehamn till helgen. 

Kommentarer
Postat av: isa

Ååå huvva stackars lilla fot! Det jag lärde mig från i somras då jag stukade foten i Hemavan var att inte börja springa på foten nästan dag (hehe), tejpa hårt som fan, stretcha foten försiktigt och glöm inte att göra massa balansövningar (typ stå på ena benet och gör små knöböj) för annars är det superlätt att du stukar den igen! Ses nästa helg, kram!

Svar: Jag ska stretcha och böja och töja och balansera hur mycket som helst så den blir bra supersnabbt!!! ;D Ja, det gör vi <3
Linnéa Björn

2013-02-09 @ 17:57:04
URL: http://isabelleperssons.blogg.se
Postat av: lina

Oj satan det var inte en dålig stukning det där! :o hoppas du blir bra till nästa helg linnea!!!!

2013-02-10 @ 08:10:40
URL: http://linakardin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback