Ganska mycket oflyt...

En bra nyhet och en dålig nyhet. Börjar med den bra så att dom kommer i rätt ordning. Vi hade tävling med skidgym idag, 5km klassisk masstart! Kändes riktigt bra och körde hem segern woopwoop!! Äntligen börjar jag känna igen kroppen ;D Nu jäklar är jag på G.
 
Var på G...
 
Tänkte efter tävlingen att jag skulle vara lite duktig och dra en jogg för att få ur mjölksyran. Fick med mig Holmgren och Nyrre som jag utnämner till dagens hjältar. När vi sprungit ca 10min så sparkar Nyrre till en isklump som jag "oturen själv" lyckas få under foten. Allt jag hör är ett knäpp i foten och hur jag ramlar. Asså fyfan, så har man lyckats vricka foten... Hjälten Holmgren börjar strippa för att ta sina underställsbyxor som linda och lindar foten på mig snabbt satan. Grym! Sen turas hjältarna Nyrre och Homlgren om att bära mig hemåt. Asså fyfan vilken pärs. Att det kan göra så j"#€%&/vla ont att vricka foten! Helt sjukt ju... Iaf så lyckas vi stanna en bil som jag får lifta med hem till skidgym. Finns allt bra snälla människor ändå <3 
 
Så nu sitter jag här med foten i högläge efter att ha knaprat lite ipren och försöker smälta den här dagen lite. Kul att jag och Maja pratade senast igår om att det gick bra nu liksom. Hade inga problem. Tror nån övre makt tog det lite för bokstavligt talat...
 
Aja, bara att hoppas att foten känns bättre imorn och ännu bättre i övermorgon. Blir nog osäkert med en start i Kristinaloppet som jag sett fram emot :/ Hoppas att foten bara läker supermegasnabbt så den är hel imorn när jag vaknar ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback