Gött att va trött

Skönt att komma hem å krascha i soffan framför Vm efter träningen i morse. Kul att se svenskorna i köttarform :--)) trivs alldeles för bra här i soffan känner jag. Så himla skööön!! Mmm❤❤ alldeles perfekt mjuk!! Älskar dig soffis! Tyvärr måste jag snart lämna min nyfunna kärlek för att bege mig till gymmet! Blev ingen lång kärlekshistoria... Förövrigt så måste jag passa på att hylla mitt vackra ansikte! Tror nästan att jag slagit något slags rekord på krascher i år.. Har aldrig haft så många inom en så kort tidsperiod. Måste nästan säga grattis till mig själv. Tror att den däruppe försöker härda mig. Tror det funkar! Jag och Tilda insåg igår att smärta bara är en känsla. Inget som finns egentligen;) kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback