KUNG dag!

Dagen började med att jag helt glömt bort att jag var hemma! Ååå så skönt det var att öppna ögonen och till min förvirring inse att jag var hemma i bästa rummet i Ingols 
Sen bar det iväg på tävling. Wooopwoop! Tunaloppet var det som stod på schemat. 5km skate på den sjukt roliga banan i Skräddarbacken :) Blev en 2:a plats bakom snabbingen Anna Dyvik. Men idag kändes det faktiskt riktigt bra i kropp å knopp å jag hittade mitt killerface, men Anna var ändå 15 sek snabbare idag ;) 
 
Efter tävlingen drog vi hem mot skogen igen där farmor väntade :)) Åt en mummsiig middag tillsammans med henne innan jag och Tilda drog iväg på Bio med Tildas bästis Hanna "Rosagladigtkuligthår" Edvardsson. Det var filmen Ego som var SJUKT BRA. Se den!! 
Första gången jag fastnat mellan ingångsgrindarna på Ica.. Börja pipa å skit! Så gåre när man har photoshoot.
 
Måste avsluta med att jag idag blev helt ställd när jag kom in på Ica och såg detta... Jag insåg att hela mitt liv har varit en lögn. 
Det vita guldet är alltså inte SNÖ?? Vafan... vem lärde mig det? Besviken..
Avslutar dagen med en fetago smoothie!
Gonatt påer :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback