Laddar upp energi med solcellerna

Dagens pass i Garberg!"#€%&/() OMG vad fint det är ute nu!!! Känns som att våren är här nu. Vi gled runt i underställ och t.o.m i bar överkropp(!) delar av passet. Många plusgrader var det däruppe idag :) Jag menar kolla bara... Jag gjorde också årets första faceplant (Y) aoouch... Fast den får Erik stå för. Han ramlade i spåret framför mig och jag gjorde en graciös volt över honom hehe.. stackars Anders som kom efter mig och också kraschade in i Persson fick åka slutet av passet med en bruten skida :/ ajaj så det kan gå ;)

Kommentarer
Postat av: Frida Karlsson

ååååå vad fint!!!! Sådant guldpass verkligen!!

2013-02-27 @ 15:09:59
URL: http://karlssonfrida.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback