Lite senare, lite skönare

Tänkte börja med att dela med mig av låtarna som jag spelar om och om igen hela tiden nu för tiden. Synd att man gör så, då livslängden på dem minskar drastiskt....
 
Imagine Dragons - Demons (Sjukt fin)
Will.i.am, Britney Spears - Scream & Shout (fett bra träningslåt)
Justin Bieber - All around the world acoustic (chill)
Macklemore & Ryan Lewis - Thrift Shop (skönskönskön)
Imagine Dragons - Tiptoe (när du behöver känna dig som kung över världen)
 
Dom här låtarna sammanfattar mitt liv just nu nanananaaajz!
 
Påtal om rubriken så är det så att jag har gjort allt lite senare än vanligt idag. Brukar bli så när man har sovmorgon. Gick upp en timme senare än vanligt, gymmade lite. Gick i skolan. Var nog hundra år sen jag tränade efter klockan 5. Det gjorde jag iaf idag, kom hem vid 7 och nu sitter jag här och äter Lasagne à la Maja å Björni = Asgood! Länge sen jag åt middag så här sent också! Shit va jag är så himla coolig idag så jag smäller av. 
Säger hEJDÅ innan ni smittas av min coolighet! Baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback