Nedräkningen har börjat

2 veckor kvar. Kommer nog funka. Min bästa vän just nu ---vbalansplattan
Måste bara säga att min bror är GRYM! Blev 2:a på skicrossen i Kalle Anka Cup och fick en seger i stafetten!!! Snabb kille det där, undra vem han brås på hehe... ;)
Måste också dela med mig av dagens bästa!!!
På träningen idag skulle vi träna på drickalangning. En skulle vara langare och en åkare. Jag och Anna parade ihop oss och tänkte att vi skulle vara det perfekta teamet. Jag började som langare och tyckte att jag gjorde ett ytters bra jobb, men Anna verkade vara lite "ur fång form" idag, så slapphänt som hon var tappade hon flaskan dom två första försöken. Men sen, sen jäklar hittade vi flytet. Sen böt vi och hon skulle vara langare. 
Var nervös varje gång jag kom nära langningsstället, för där, där sprang Anna runt som en yr höna mitt i gröten av alla andra langare. Men vi lyckades hitta varandra på något sätt och jag fick min dryck. Andra försöket, och det är nu dagens kommer. Jag kommer mot langningszonen och jag ser hur Anna nojjar över vilken sida av spåret hon ska vara på. Springer fram och tillbaka över spåret och hamnar på något sätt ändå på fel sida bakom massa andra langare. Vad gör hon då? Jo, hon får panik och kastar flaskan mot mig och jag, jag fångar den!!!!!! Den snyggaste langningen i historien fick vi höra av tränarna! Även fast det kanske inte låter så coolt så kändes det faktiskt helt sjukt coolt haha! BÄST! Ingen INGEN kommer någonsin att göra det bättre. OKEJ! Finns inga bästare mästare ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback