DM helg ❄

Dm helgen har varit grymt kul!! Blev två guld :D På distansen kändes det grymt bra och tog en klarare seger en den som jag och Mallan tog i stafetten igår. Då skiljde det endast en fot till andra laget som bestod av Emilia och syrran. Syyynd siss ;);) Mallan spurtade som en gud och lyckades glida förbi Emilia. Kung! Fick även träffa min favorit mini sumpis Josefin :) Var också som vanligt riktigt kul att bo hos familjen Larsen där man alltid känner sig som hemma!

Idag har vi trotsat kylan och kört ett distans pass i Vika. 2 timmar i -25°C är inte att leka med.. satan vad kall jag var sista timmen :(( Nu har jag iaf tinat upp och hunnit att gå i skolan på dagens enda lektion, engelska. Faast, blev mest lite snapchattande till Lotten :-D Ganska mycket roligare! 

Ligger just nu helt död och försöker återhämta mig inför måndagsstyrkan ikväll! Gud ge mig styrka! Är just nu inne i slutet av en period där jag tränat på ganska rejält så det börjar kännas att jag gör något. Har typ ont på ställen jag inte ens visste jag hade muskler på. Najs! Men man brukar ju säga att det ska kännas att man lever, och det gör jag! Såååaatteee ah hejdå, nu behöver ni inte veta nå mer kanske.. eller jo juste, mitt ben mår bra :D Nu är jag som vanligt igen! 50 nyanser av Björn ;) kram påer 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback