Härlig dag❄

Att vara i skolan en sån här fin dag gör ju bara att man blir ännu mer ofokuserad på lektionerna än vanligt! Längtade ut till eftermiddags passet som idag gjordes i Grönklitt då det var lite mindre kallt däruppe:) sjuukt vad fint det var!! Åkte ut på vägspåret där man åker över myrarna! Höll på att bli kvar där då solen gick ner. När jag stod å fotade på vätskepausen stannade en tant bredvid mig och sa "det blir inte vackrare än såhär du", höll med henne till tusen! Fick även många blickar på mig då jag har klippt till min buff värsta smart så man slipper frysa, tror många var lite avis ;)

Ska bli skönt att ha en lugn helg kvar i Mora med vilodag imorn :) men innan jag får ta min chilliga vilodag så ska jag hänga med Mr Holmgren ut på en liten löptur + styrkepass! Sen blire fredags mys :)

Björnkram 🐻💕


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback