Hej Mora!

Tillbaka hemma i Mora efter min första cup för säsongen i Östersund :) Gick helt okej i lördags där jag slutade på en 9:e plats. Ville såklart nå A-finalen men det ville inte mina ben... Igår kändes det som att formen börjar komma krypandes. Öppnade stabilt och bra för att sedan kunna öka andra varvet. Var lite för modig i första nerförslutan där det slutade med en redig krasch i första bästa kurva. Adrenalindampig som jag blev tänkte jag inte så mycket, blev bara fett förbannad och köttade vidare.. Märkte sedan då nästa uppförsbacke kom att smällen hade tagit ganska rejält på lille kroppen. Blev premiär på att DNF:a.. Kan inte säga att det kändes kul att inse att man behöver kliva av, men aja, man måste ju våga satsa ibland även fast det inte riktigt blir som man tänkt sig alla gånger hehe. 
 
En kul sak är att Anna dampi Dyvik flyttat in hos mig och Maja i veckan då Emma känner sig lite halvkrasslig. Kul med en liten bäbbe att ta hand om. Känner mig som en riktig extra morsa!
 
Nu ska jag ta tag i mig själv och hoppa in i duschen efter ett najs pass på måndagsstyrkan :)) Ska också göra lite bra övningar så att benet vaknar till liv snabbast möjligt efter den lilla insidenten igår!!
 
Herrå // bJöRnEn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback