SM vecka och drömklänningar

Tjo! Idag har jag varit helt hyper hela dagen tills ungefär nu. Har bara haft så himla mycket överskottsenergi så att det bara inte har gått att sitta still. Iiiilar i benen!!! Känns bra med tanke på att jag drar på SM imorn för att tävla alla tävlingar som veckan har att erbjuda :) Börjar med persiuten på onsdag, stafett på torsdag, sprint på lördag och distans på söndag! Ska bli riktigt kul att möta alla de stora som Kalla (om hon blir frisk, pepparpeppar) och resten av eliten. Får se hur snabba dom är egentligen ;) 
 
Nu på kvällen har jag och Anna drömt oss bort till studenten och försökt hitta fina klänningar!! Ååå vad det ska bli kul att få göra sig fin och gå på bal å grejor :-----)))) Längtar! Det svåra att det finns så himla mycket fint att man inte riktigt vet vad man ska välja!?!?? Vi kom fram till att vi nog måste sy våra egna klänningar om dom ska uppfylla alla våra krav!
 
Nu måste jag packa!!!!!!!!!!!!!skärpning!!! /Heidå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback