Spa frälst

Ikväll så unnade jag, Maja och Moa oss något litet extra :) Vi gick på Spa och fick massage!! Så sjuukt jäkla skönt. Tackar gud för att det finns sånna ställen<3<3<3 Känner mig ungefär som en Buddha nu. Svävar runt på små fluffiga vita moln. Helt klart något man bör göra oftare :) 
 
Nu sitter jag i verkligheten igen och försöker få någon liten bild av vad det är vi ska ha på fysikprovet på fredag...? Hmm, verkar inte klicka riktigt med vad min hjärna anser är logiskt. Förhoppningsvis faller det på plats tills dess :)
 
Efter den här dagen har jag insett att det är värt att skämma bort sig själv, Jämt. Hela tiden. Alltid.
Varför inte liksom? ;)
 
Fatta najs att bo i värsta munktemplet och inte försöka lära sig mer än sina egna tankar! Bara lista ut sig själv liksom och inte stressa upp sig över något. Buddist kanske vore nåt? 
 
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback