I väskan där jag bor är världen större än man tror

Nu var det längesen jag uppdaterade på den här sidan. Känner att det var så längesedan att jag knappt kan skriva om allt jag gjort sen dess! Därför får lite bilder tala för sig. Har börjat det årliga livet i resväskan som sommaren för med sig ;) 
 
Kan iaf sammanfatta lite snabbt att jag har varit sommarskidskoleledare på Sundbybergs IKs sommarskidskola för 3:e året i rad. Barnen var lika glada och pigga som vanligt. Sen har jag nu under helgen firat midsommar med släkten i Rättvik.
 
Träningen flyter på bra och imorgon drar jag till Norge och Sognefjell där jag ska på läger med seniorerna tills på söndag :) Kommer till Stockholm söndag kväll och drar vidare på Piteå elitläger med flyg måndag morgon. Har alltså 2 intensiva och träningsproppade veckor framför mig ;) Det är livet på sommaren däh!
idag blir alltså en dag full av packplanering och försöka bestämma vilka skidor som ska få ut och rastas på snö igen ;) Kram påer <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: fia

ska du och lotten till bruks i år igen? om ni ska det kan du väl göra en sån video från lägret som du gjorde förra året? :)

Svar: Hej! Nej, i år har vi inte planerat något läger tillsammans i bruks :( men visst var den bra vårat försök till film!? ;)
Linnéa Björn

2013-06-27 @ 20:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback