Gästbloggare Klas

Hej bloggen!
 
Linnea har precis hällt upp godiset i skålen och småtjejerna uttrycker sin glädje med höga rop och skrik. Killarna sitter uppe vid PS3 och försöker trimma på NHL formen så att dom möjligtvis kommer kunna ha en chans mot mig senare under veckan, har en stabil form på det spelet och känner mig inte speciellt hotad kan jag säga här om dom nu skulle läsa det... (Jag får inget godis för enligt dom äldre juniordamerna blir jag tjock då)
 
Nu till dagen. De började med en tidig morgon med strålande sol och runt nollan i temperatur. Åkte lite skidor och gick runt och gjorde ingenting ett tag. Sen vallade jag lite och sen så kom de några vilsa åkare upp till vallaboden. Det mest minnesvärda under den här tiden på dagen var nog Matildas fläta som var mycket fin.
Sen höll jag mig inne under en lång period medans dom testade skidor då det blåste väldigt mycket och det var för kallt för mig. Alltid när det är sol ute och varmt så ska det skita sig med vinden eller något annat så får alltid frysa... Sen tävlade tjejerna och det gick sådär.... Sen kom killarna upp och för en gångs skull så var det inte Leo som hade glömt något utan den här gången var det Jens som hade klantat bort ett par stavar men det löste sig. Jens var lättvallad som vanligt medans Martin behövde många feglager, man börjar lära sig, Martin och Malin = tjocka lager med klumpar (sumpanvallning enligt Forneman). 
 
Nu har jag nyss ätit mat och funderar på hur Matilda har fått till sin boll på huvudet, vågar nog inte fråga hur utan man kan hoppas att hon läser det här så att hon kan berätta om det senare... Annars har jag slagit vad med Linnea om diverse saker men hon glömmer alltid bort vad vi slagit vad om så det blir aldrig något, förmodligen tycker hon inte om att lyssna på mig.
 
Jens försöker få mig att börja spela på Svenska Spels sida, får se om han lyckas eller om jag nöjer mig med NHL och att vinna där. 
 
Just nu diskuteras det vad Matilda har på sig... Mamma Björn tycker att det är något som Hugh Heftner skulle kunna ha på sig så vet inte om jag vågar komma upp med en bild på sidan på klädseln. 
 
Malin gillade såsen.
Linnea imponerade på impulerna
Leo bröt ingen stav på impulserna
Jag ställde inte upp på impulserna men kände mig i storform när jag körde imorse dock
Det kan Malin bekräfta
Linnea försöker komma på ett sätt att tömma mjälten
JAG HOPPAS BLI NÄMND I SUPERSKIERS BLOGG DEN HÄR VECKAN. HOPPAS TOBIAS KARLSSON LÄSER!
Längtar också efter dubbeljakten i H19-20 där Johan Holmqvist lovat att göra en "Johan Olsson"
Linnea hävdar att hon är "typ 25" och mamma är "typ 17"
Får mycket kritik för mitt skägg
HOPPAS PÅ MÅNGA LIKES PÅ FACEBOOK EFTER DEN HÄR BLOGGNINGEN
Fått reda på att jag är med i en powerpointpresentation på Mora skidgym, dock inte i vilket sammanhang
Matilda hann måla en hand med nagellack sen tappade hon bort materialet
Många som sett många, jag har inte sett någon dock
Klass 2 varning är utfärdad på toan just nu för Pappa Björn har varit där
Just nu hålls en tyst sekund för mig då jag haft en jobbig dag
godisskålen
tåflörtarmathilda och långbenmallan
familjen Björn förutom Mathilda som var för cool för att vara med
 
Imorgon är de sprint. Dock skate. Sen ska jag utmana Linnea på impulser, hon säger att hon slår mig lätt... Det återstår att se!
 
/Klas
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback