Herregud

VARNING! Detta inlägg bör ej läsas om man inte orkar lyssna på en skogsmulles tankar om hjärtekross.

Varför går man in och kollar på en massa liveresultat å grejer när man vet att man sitter här.. typ hundra mil bort!? Sluta, bara sluta!
Jag och Emma ska iaf ut och "gå" lite på skidorna. Ååå nejnejnejnej…. Jag kommer väl kötta ändå-.-

Hatar att det nu gått upp för mig hur mycket krångel det har varit den här piss säsongen. Det värsta är ju att när jag väl åkt så har det ju ändå gått hyfsat bra… Det dåliga är ju att de tävlingar som gått bra är tävlingar som är som små fisar i rymden.. ingen bryr sig om dom. Fan. Det var ju i somras jag verkligen bestämde mig liksom. Det är ju nu jag har börjat satsa och lagt ner min hela själ till den här underbara livsstilen. Älskar verkligen skidor med hela mitt hjärta. Känns som att jag får mitt hjärta krossat lite just nu. Lite jobbigt blir det ju liksom när det börjas med en sån här säsong. Antar att jag är på test nu. Ska testas hur mycket jag verkligen vill detta. FAN.

Okej, istället för att sprängas till tusenbitar just nu ska jag bara bli hel och starkare än någonsin. Tror aldrig mitt huvud varit så starkt som just nu. Klarar jag allt nu kanske? Känns som det!
Det gäller att kanalisera sina känslor till något bra antar jag.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Känner igen mig, men sånt här gör oss starka! Kram till dig!

2013-03-16 @ 11:32:02
Postat av: Tilda

Ni hade ju iallafall tur med vädret!

2013-03-16 @ 18:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback