School do suck but who gives a fuck?

Ja, jag har kommit efter en del i skolan nu när jag varit i en flumvärld bland doktorer och skit. Men vad spelar det för roll? Är ju bara att fixa lite här å där så ska det nog lösa sig. För det gör det ju alltid. Löser sig alltså. Idag har jag varit riktigt duktig faktiskt och styrt upp en massa saker. Ringt den där, gjort det provet här, tagit beslut om var å när. Jo, jag har helt enkelt "fixat" en massa idag. Skönt! Shit vad tiden går hörrni!? 3 dagar till påsklov :-D Kunde inte kommit mer lägligt<33 Tack Jesus för att du dog typ nu :* En till sak jag måste få påpeka är det SJUKT FINA VÄDRET!! Vad kan göra en gladare en solen liksom!? Kingking.
imorgon ska jag och Gustav --^ prata om varför vi är mot abort... på engelska..!? Kul när man varken är emot abort eller gillar att prata på engelska! Men det blir nog. kul. Jag å GurreNyrre ljuger nog ihop nå bra ;) TJAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback