B-day today

Idag är det min födelsedag. Fick lov att förtänga det imorse då psyket var inställt på att tänka fysik i 4 timmar. Hade nämligen nationella provet i fysik B. KUL! elleer!? Det stoppade iaf inte morgonen från att börja superbra. August hade tydligen snott en av mina hemnycklar igår(?) hur fattar jag inte men på något sätt hade han iaf gjort det. Bra gjort Aggis. Mycket imponerande. Så August, Tilda, Ellen, Kingen och Palmen kom in med muffins och presenten man sett fram emot mest av allt PRESENTKORT PÅ ZUP HEADWEAR!! woopwoop. Hade alltså en grym väckarklocka imorse ;) Sen perfekt till snoozen kom Lukas Lurken Johansson in brölandes med sin mini högtalare till The Hives (vad annars liksom;). Morgonen kan alltså sammanfattas som grym!!! 
Sen var det då provet. Det glömmer vi.
Efter provet har jag haft träningssamtal och gått igenom den föregående säsongen som inte blev riktigt som jag tänkt mig. Nu börjar det roliga med att planera hela årets vinnande koncept för att utvecklingskurvan ska skjuta i höjden till nästa säsong ;) kulkul :) På skidgym har jag sen stekt, ätit lite mer muffins och sprungit första riktiga distanspasset. Gött! Testade på Hemus elljusbanor första gången för säsongen på barmark. Godis för benen. Så nu är jag tröttis :) När jag kom hem hittade jag en grymt bra lapp på dörren, så nu väntar en king kväll!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback