En ovanligt speciell dag idag, för det är din dag!

Idag är det inte en vanlig dag. Det är en högst ovanligt och sällsynt dag. Det är nämligen så att min lilla lille syster blir 17 år. Händer ju bara en gång om året att hon fyller år och faktiskt bara en gång i livet att hon fyller just 17!!! Därför är det garanterat en dag att fira! Du känns inte bara som min syster vet du Tilda. Du är min bästa vän också. Hoppas din morgon blev super. Försökte göra den till världens bästa start på dagen <3 Tänk att du har fått stå ut med mig hela ditt liv?! Haha kung du är ;) Har väl härdat dig en del genom alla dessa år :* 
JAG ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET ATT JAG INTE VET HUR MYCKET. Det är mycket iaf!! Puss ha en mysig picknick <3<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback